6 August 2020

August music challenge | Day 6


_______________

Dag 6: Je favoriete nummer van de 80s

_______________



Ik ben niet alleen een grote fan van de 80s kledij- en haarstijl, maar ook van de muziek. Er zijn dan ook veel heerlijke nummers om uit te kiezen. Vandaag ga ik voor de Whitney Houston klassieker I Wanna Dance With Somebody.

Vorig jaar kwam dit lied weer terug in mijn leven. Ik werkte vorig jaar als entertainer in een hotel en was verantwoordelijk voor de discoavond. Ik heb dit nummer dus ontzettend vaak afgespeeld, meegezongen en erop gedanst! Ik heb toen ook meteen een nieuwe liefde voor 70s, 80s en 90s muziek gekregen. Wie houdt er nu niet van een 70-80-90s party?!





Oh! I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah! I wanna dance with somebody
With somebody who loves me

_______________


Wat is jouw favoriete nummer uit de 80s?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!