4 August 2020

August music challenge | Day 4


_______________

Dag 4: Een nummer waarop je móét dansen

_______________


Over dit nummer moest ik langer dan verwacht nadenken. Ik dans namelijk graag op alle nummers, ongeacht het genre. Maar ik heb wel een nummer dat me de dansvloer optrekt met de allereerste noot: Macarena van Los Del Rio.

Iedereen kent deze 90s klassieker waarschijnlijk wel. Dit was dé hit op de schooldisco's, Kazou kampen, fuiven en in hotels. Zo'n 30 jaar later wordt dit nummer nog steeds gespeeld op al die plaatsen.

Ik was monitor op Kazou kampen en heb een tijdje in hotels gewerkt. De Macarena is een heel dankbaar nummer, want het lokt steeds een heleboel mensen naar de dansvloer. Of je nu kan dansen of niet, iedereen kent de macarena dans!





When I dance they call me Macarena
And the boys they say que soy buena

_______________


Op welk nummer móét jij gewoon dansen?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!