5 August 2020

August music challenge | Day 5


_______________

Dag 5: Een nummer van je favoriete vrouwelijke artiest

_______________


Ik ben een grote Swiftie, aka een Taylor Swift fan. Ik heb al haar albums thuis liggen en beluister ze regelmatig via Spotify. Haar teksten beschrijven altijd heel gedetailleerd een verhaal en dit brengt steeds zoveel gevoelens bij me naar boven. Slechts één nummer uit haar repertoire als favoriet kiezen is dus geen gemakkelijke taak... Ik raad je uiteraard aan al haar nummers te beluisteren, maar voor vandaag ga ik voor een nummer van haar "Lover" album: The Man.

Doorheen de jaren ben ik een steeds grotere Taylor Swift fan geworden. Ik vind haar oudere nummers geweldig, maar haar album "Lover" is één van mijn favoriete Swift albums. Het heeft een vrolijkere insteek dan veel van haar oudere albums, terwijl ze wel extra kritisch is over homofobie, het patriarchaat en de huidige president van de Verenigde Staten. Yes queen!

Taylor heeft trouwens heel recentelijk een nieuw surprise album uitgebracht: "Folklore". Zeker ook eens beluisteren!





I’m so sick of running as fast as I can
Wondering if I'd get there quicker if I was a man

_______________


Welke vrouwelijke artiest is jouw favoriet?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!