7 August 2020

August music challenge | Day 7


_______________

Dag 7: Een nummer van een film

_______________



Het allereerste nummer van een film soundtrack waar ik aan dacht was I Had The Time Of My Life, uit de film Dirty Dancing. Dat is niet mijn uiteindelijke keuze geworden, maar wel een nummer van de soundtrack van Dirty Dancing: Havana Nights. Het nummer van vandaag is Satellite van Santana & Jorge Moreno.

De soundtrack van deze film is één van mijn all time favourites. Ik kan deze muziek steeds opnieuw beluisteren en voel me telkens weer in een Cubaanse club met een leuke knapperd die goed kan dansen. What a life that'd be!






And if you let your heart open up your mind
Theres a whole new world on the other side

_______________


Wat is jouw favoriete nummer uit een film soundtrack?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!