16 August 2020

August music challenge | Day 16

Dag 16: Een nummer dat je motiveert

_______________


Fever 333 is een band die me motiveert. De directe teksten, de muziek, de energie, de waarden en normen van de band... Alles spreekt me aan! De drie 3's in de bandnaam staan voor drie c's: community, charity & change. Een deel van de winst van de band wordt gedoneerd aan goede doelen en de band spreekt over harde onderwerpen waar we eigenlijk veel meer over zouden moeten praten, zoals Black Lives Matter. Hun nummers zijn zo rauw en echt. Mijn favoriet: One Of Us.

Ik leerde deze band kennen op Graspop vorige zomer. Ik had van de band gehoord, if I remember correctly, in een podcast. Hun ongelooflijk energieke show was super indrukwekkend, ondanks dat ik geen enkel nummer kende. I totally fell in love. Ondertussen is Fever 333 één van mijn favoriete bands. Ik ben heel benieuwd naar hun volgende nummers en kan niet wachten om ze weer live te zien op één van hun demonstrations (want zo noemen ze hun concerten... love it!).





Another body laying on the floor now
Tell everybody they better take their tone out
When talking about it, and everything they saw
No justice, no peace, we at war with the law

_______________


Welk nummer motiveert jou?


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!