15 August 2020

August music challenge | Day 15

Dag 15: Een nummer van een band waarvan je wenste dat ze nog bij elkaar waren

_______________


Als er iets is dat na 10 jaar nog steeds aan me knaagt, is het wel dat ik de band Cinema Bizarre nooit live heb kunnen zien. Deze band was tijdens mijn vroege tienerjaren mijn absolute favoriete band. Samen met een vriendin had ik zelfs de officiële Belgische fanclub aangemaakt. Ik had echt een ding voor Duitse bands - en dat is tien jaar later eigenlijk nog steeds zo.

Door stomme omstandigheden heb ik de band niet live gezien en begin 2010 kondigden ze aan dat ze een break namen. Een decennium later is die pauze nog altijd niet voorbij, dus ik vrees dat het een permanente pauze is geworden en ik dus nooit meer de kans zal hebben om mijn favoriete nummers live te horen. Gelukkig kan ik alle nummers wel gewoon op Spotify en YouTube spelen. En dat doe ik nog regelmatig. Vandaag droom ik lekker weer weg met  Escape To The Stars.





I've always been the one to speak my mind
Strove against the stream
Take on the system or leave it behind
And you will find a new reality

_______________


Welke band zou jij nog graag bij elkaar zien?




No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!