31 July 2020

August music challenge

Ik ben een grote muziekfan! Ik speelde al even met het idee om erover te bloggen, maar wist niet goed hoe ik hieraan moest beginnen. Er is zoveel muziek die ik interessant vind! Tijdens het begin van de (in Zweden onbestaande) lockdown was er echter een "30 day song challenge" die populair werd op Instagram. Ik deed mee en poste een maand lang de nummers die werden gevraagd. Natuurlijk wilde ik deze niet gewoon twee keer doen, dus ging ik op zoek naar een gelijkaardig iets. Uiteindelijk kwam ik terecht op de Britse website Zoella, waar ik de onderstaande challenge vond. Let's do this!

Klik hier om de originele challenge te bekijken. 
______________

Dag 1: Jouw go to karaoke nummer
Dag 2: Het eerste nummer dat je ooit hebt gekocht
Dag 3: Een nummer dat je aan iemand speciaal doet denken
Dag 4: Een nummer waarop je móét dansen
Dag 5: Een nummer van je favoriete vrouwelijke artiest
Dag 6: Je favoriete nummer van de 80s
Dag 7: Een nummer van een film
Dag 8: Je favoriete cover
Dag 9: Een nummer dat je aan de zomer doet denken
Dag 10: Een nummer waarvan je de hele tekst kan meezingen
Dag 11: Een nummer met een kleur in de titel
Dag 12: Een nummer dat je doet denken aan je tienerjaren
Dag 13: Je favoriete power ballad
Dag 14: Een nummer van je favoriete mannelijke artiest
Dag 15: Een nummer van een band waarvan je wenste dat ze nog bij elkaar waren
Dag 16: Een nummer dat je motiveert
Dag 17: Je favoriete nummer uit een musical
Dag 18: Je laatste nieuwe favoriete lied
Dag 19: Een nummer dat je veel gevoelens doet voelen
Dag 20: Het ultieme roadtrip nummer
Dag 21: Een nummer dat je aan de school disco doet denken
Dag 22: Een nummer waar je meteen blij van wordt
Dag 23: Je favoriete nummer met een naam in de titel
Dag 24: Je favoriete nummer van de 90s
Dag 25: Een nummer dat je ouders altijd speelden
Dag 26: Een nummer dat rustgevend voor je is
Dag 27: Je favoriete duet/remix
Dag 28: Het nummer dat je het vaakst hebt afgespeeld dit jaar (tot nu toe)
Dag 29: Een nummer dat je nooit beu wordt
Dag 30: Jouw guilty pleasure nummer
______________


Elke dag in augustus komt er dus een bericht online over een nummer. Augustus wordt een muzikale maand! Tot morgen!





No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!