1 August 2020

August music challenge | Day 1



_______________

Dag 1: Jouw go to karaoke nummer

_______________


Ik heb geen idee hoe je moet zingen, maar dat weerhoudt me zeker niet om het te doen. Ik vind karaoke dan ook superleuk! Mijn go to karaoke nummer is Love The Way You Lie van Eminem en Rihanna. Zo gek dat dit nummer al 10 jaar oud is!

Ik kan niet zingen, maar ik heb niets gezegd over rappen ;) Ik vind het héérlijk om mee te rappen met de Eminem delen. Geloof me, ik ken de hele tekst vanbuiten en kan hem zo aframmelen. Ik vind het vooral leuk als de mensen rondom me niet weten dat ik de tekst mee kan rappen, zonder zelfs in ademnood te geraken. Surprise, motherfuckaaaaah!

De stukken van Rihanna daarentegen zijn een ander verhaal! Die tekst ken ik uiteraard ook, maar vind ik stukken moeilijker om uit te voeren. Ze zingt hoog en dat zijn noten waar simpelweg niet aan geraak. Niet dat ik de lage noten wel kan hoor. 

Het beste aan karaoke is dat het ook helemaal niet perfect hoeft te zijn. Het draait eigenlijk niet eens om de zang, maar om de performance. Het is net leuk om er superhard voor te gaan, of het nu vals klinkt of niet. Supervals kan ook grappig zijn!

Dit is overigens ook een geweldig nummer voor een karaoke duet! Je hoeft de tekst niet eens op te delen. Je kan evengoed allebei keihard op je bek gaan bij zowel de rap als de hoge noten. Zolang je er allebei maar plezier uit haalt!





Maybe our relationship isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

_______________


Wat is jouw go to karaoke nummer?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!