25 August 2020

August music challenge | Day 25

Dag 25: Een nummer dat je ouders altijd speelden
_______________


Als kind gingen we vaak met de auto op reis naar het Zuiden van Frankrijk. Dit was telkens een lange rit, tot wel 12 uur! Eerder deze maand vertelde ik al wat mijn ultieme road trip nummer is, maar vandaag wil ik het even hebben over een nummer dat mijn ouders in onze lange autoritten vaak opgezet hebben: Dire Straits met Money For Nothing.

Ik kon eerst niet op de naam komen, dus vroeg simpelweg aan mijn zus "Hoe heet dat nummer met de refrigerators"? en ze wist meteen over welk nummer ik het had. Handig ;) Dankjewel, zuster!





We got to install microwave ovens
Custom kitchen deliveries
We got to move these refrigerators
We got to move these color TVs

_______________


Welke nummer speelden je ouders altijd?

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!