20 August 2020

August music challenge | Day 20

Dag 20: Het ultieme road trip nummer
_______________


Toen ik op zoek ging naar mijn ultieme road trip nummer wist ik meteen dat het een klassieker zou zijn. Maar welke? Enkele sterke kandidaten waren Here I Go Again van Whitesnake en I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That) van Meatloaf. Maar plotseling wist ik! Mijn ultieme road trip nummer is Don't Stop Believin' van Journey.

Die piano intro, de tekst, de vibe. Jawel, dit nummer voldoet aan al mijn road trip eisen. Het is gewoon onmogelijk om dit nummer niet mee te zingen... Just a small town girl, livin' in a lonely world, she took the midnight train goin' aaaaaanywhere





Don't stop believin'
Hold on to that feelin'

_______________


Wat is jouw ultieme road trip lied?


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!