19 August 2020

August music challenge | Day 19

Dag 19: Een nummer dat je veel gevoelens doet voelen
_______________


Een paar jaar geleden speelde Alter Bridge in Brussels, met de band Halestorm als voorprogramma. Als grote Halestorm fan kocht ik uiteraard meteen tickets en al snel was het concert helemaal uitverkocht. Achteraf gezien, bleek het een zeer vruchtbare avond te zijn, want niet alleen zag ik één van mijn favoriete bands, ik kreeg er ook nog eens eentje bij! 

In de jaren erna heb ik Alter Bridge heel vaak live gezien, zowel op festivals als op hun eigen concerten. Wat een getalendeerde band! Eén van hun nummers dat me steeds raakt, is In Loving Memory, dat Mark Tremonti (de gitarist) heeft geschreven voor zijn overleden moeder. Vandaag deel ik graag een live versie. Je voelt de emotie zó hard, zowel bij de band als bij het publiek. En dat is het wondermooie aan muziek: het raakt en brengt mensen samen. 🖤





And I know, you're a part of me
And it's your song that sets me free
I sing it while I feel I can't hold on
I sing tonight 'cause it comforts me

_______________


Wat is een nummer dat jou emotioneel maakt?


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!