11 August 2020

August music challenge | Day 11




Dag 11: Een nummer met een kleur in de titel

_______________



Ik ben door verschillende van mijn Spotify playlists gegaan en vond bijna geen nummers met een kleur in de titel. Dan besloot ik mijn document met muziek quizzen te bekijken en vond een ronde met exact dat: liedjes met kleuren. Ideaal!

Black Widow van Iggy Azalea en Rita Ora is voor mij echt een klassiek bad ass bitch nummer. Ik ben sowieso extra fan van collabs tussen twee (of meerdere) vrouwen, maar dit nummer doet mij echt steeds heel zelfverzekerd voelen en I love it!





And I'm gonna show ya
What's really crazy
You should've known better
Than to mess with me, honey

_______________


Welk nummer met een kleur in de titel vind jij leuk?


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!