30 November 2016

Tough times don't last, tough teams do | friends

Blurry picture, but what else did you expect on a moving bus?! // Wazige foto, maar wat had je anders verwacht van op een rijdende bus?!
Yesterday my colleagues and I went out of the office for a day to have a conference on how we can improve our ways of working and to do some teambuilding. It was a very interesting conference with lots of inspiring presentations and workshops. The teambuilding activity was a blast too!

I organized the whole day: the location, transport there and back, the food, the activity, ... 
We went to the Vaxholm castle, an old castle on an island in the Stockholm archipelago. Amazing location! 
Everything went smooth, because I was well prepared (as usual!) and everybody had a great time. Mission accomplished!

NEDERLANDS: Gisteren zijn mijn collega's en ik een dag uit kantoor gegaan om te bekijken hoe we beter en efficiĆ«nter kunnen werken en om wat aan teambuilding te doen. Het was een zeer interessante dag met inspirerende presentaties en workshops. De teambuilding activiteit was ook superleuk!

Ik organiseerde de hele dag: ik koos de locatie, zorgde dat we naar en terug van de locatie geraakten, verzorgde het eten en drinken, koos de teambuilding activiteit, ... We gingen naar het Vaxholm kasteel, een oud kasteel op het eiland Vaxholm, dat in de archipelago van Stockholm ligt. Fantastische locatie!
De hele dag verliep vlot omdat ik goed voorbereid was (uiteraard!) en iedereen leek een fijne tijd te hebben. 
Missie geslaagd!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!