22 November 2016

Alter Bridge @ Annexet | concert


Last Friday night I went to Annexet to see Alter Bridge live. I don't even know how many times I've seen this band before, but they never disappoint, so I gladly went to yet another show of them. Also this time the band played an amazing show. Amazing mix of old and new songs, and a great light show. I had space to move in the venue as well, so I was happy. 
They could have tried to involve the audience a bit more, but other than that, they absolutely smashed it!

NEDERLANDS: Afgelopen vrijdag ging ik naar Annexet om Alter Bridge te zien. Ik heb deze band al enkele keren live gezien en ze stellen nooit teleur, dus ik ging graag naar nog een show van hen. Ook deze keer waren ze supergoed. 
Een goede mix van oude en nieuwe nummers en een geweldige lichtshow. Ik had ook genoeg plaats om te bewegen in de zaal, dus ik was tevreden. De band kon misschien iets meer contact maken met het publiek, maar voor de rest was het alweer een geslaagde show!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!