3 February 2017

I like to hang out with people who make me forget to look at my phone | friends


Last Friday night I went out for drinks with a friend I met a while ago. We met up with a bunch of her colleagues/friends there and it ended up being such a lovely night that I didn't even look at my phone once and completely lost track of time.
I met some very nice people that night and will definitely hang out more with them!

NEDERLANDS: Afgelopen vrijdag ging ik op café met een vriendin die ik eerder deze maand had leren kennen
We zaten gezellig op café met enkele van haar collega's/vriendinnen. Het was zo'n gezellige avond dat ik geen enkele keer op mijn gsm heb gekeken. Ik heb enkele zeer leuke mensen ontmoet waar ik zeker nog mee ga afspreken!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!