10 February 2017

Motörhead & La La Land | lifestyle


Last weekend was so diverse. I started the weekend by having a relaxed evening at home on Friday. 
Saturday was a chill day, which involved watching way too many episodes of Charmed and Haters Back Off. 
Saturday evening was a bit wild and ended up with me eating a vegan burger at three in the morning. 
Gotta love those rock shows at Pub Anchor, one of the most notorious rock bars in Stockholm! 
Sunday I went to a museum with a friend and saw La La Land in the cinema. Superfun!

NEDERLANDS: Afgelopen weekend was zo divers. Vrijdagavond chillde ik lekker thuis of de zetel. 
Zaterdag was ook lekker relaxed en keek ik veel te veel afleveringen van Charmed en Haters Back Off. 
Zaterdagavond ging ik naar Pub Anchor, een welgekede rock bar in Stockholm, voor een optreden van een Motörhead tribute band. Grappig genoeg ben ik helemaal geen grote fan van Motörhead. Het was wel een leuk optreden.
Het werd een wilde avond, die eindigde met het eten van een lekker vegan burger om drie uur 's ochtends. 
Op zondag ging ik naar een museum en zag ik La La Land in de bioscoop! 

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!