26 May 2015

I could say I'm sorry, but I'm not!

De Belgische band Nailpin heeft vroeger nooit echt mijn aandacht getrokken. Ik vond de zanger Sean Dhondt, in tegenstelling tot vele andere meisjes van ongeveer twaalf jaar oud (want ja, ik was ongeveer op die leeftijd toen ze bekend waren), helemaal niets. Ook de muziek vond ik mijn tijd niet waard. Nu ik per ongeluk bij de band terechtkwam op Youtube werd ik aangenaam verrast door hun lied This Coma. Ik heb het de afgelopen week al vaak opgezet en ik kan het echt wel smaken. En trouwens, Sean mag er eigenlijk best wel zijn!

ENGLISH: The Belgian band Nailpin never really caught my attention. I was around the age of twelve when they were semi-famous and, unlike all the girls back then, I thought Sean Dhondt, the leadsinger, was not pretty. At all. I also didn't really like their music back then, but when I listened to the band by accident a couple of days ago, I actually really liked their song This Coma. And to be honest, Sean looks pretty okay!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!