26 August 2014

Bin nicht reich, bin nicht Fame, doch das ist mir Scheißegal!

Ik volg al een paar jaren de Nederlandse blog Beautylab. Toen ik onlangs las dat Serena en haar vriendin Angel mee mochten spelen in een videoclip van een of andere Duitse groep was ik ontzettend benieuwd. naar welke groep het zou zijn en wat voor muziek ze zouden spelen. Uiteindelijk bleek het Y-Titty te zijn. Een groep waar ik nog nooit iets van had gehoord! Na het nummer Verdammt Normal eenmaal te hebben gehoord, heeft Y-Titty me meteen overtuigd. Het is een Duits poppunk nummer, met een mooie tekst. Wat een toplied!

ENGLISH: I've been following the Dutch beautyblog Beautylab for a couple of years now. When I read that Serena and her friend Angel would be participating in a videoclip from some German band I was very curious. Which band would it be and what kind of music would they play? It appeared to be Y-Titty, a band I'd never heard of before. After hearing their song Verdammt Normal I liked them very much. It's a poppunk song with nice (German) lyrics. I love it!



Die ganze Nacht durchgemacht bis ein neuer Tag beginnt, doch wir schlafen durch, bis die Wolken wieder lila sind!