9 January 2018

October 2017 | lifestyle

During October 2017, I went to some shows in the Stockholm rock bars, saw All Time Low and Papa Roach live, participated in the Animal Rights March, ate some delicious vegan food and I had my best friend from Belgium come over for a week.
I did a lot more than what I filmed, but I was honestly just too busy enjoying life to pick up my phone to film everything.



NEDERLANDS: Tijdens oktober 2017 zag ik enkele lokalere bands live in de rock bars van Stockholm, zag ik All Time Low en Papa Roach live, at ik veel lekker veganistisch eten, liep ik mee in de Animal Rights March en had ik mijn beste vriendin uit BelgiĆ« op bezoek voor een week. Ik filmde kleine stukjes van zoveel mogelijk dingen die ik deed tijdens deze maand, maar eerlijk gezegd was ik vaak te druk bezig met gewoon genieten van het leven om te filmen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!