9 August 2017

Tent, activism & suprise party - WEEK 20 | lifestyle

Week 20 was an amazing week. I had bought a tent for the festival season before and tried to figure out how it works.
Not so easy the first time. Luckily the second time I was able to do it correctly immediately! I started doing vegan activism during this week as well. I went to demonstrate against a circus that uses animals and it felt awesome to stand up for what I believe in! On Friday evening I went to a surprise birthday party for a colleague and had vegan pizza. Yummy!



NEDERLANDS: Week 20 was een goede week. Ik kocht eerder aal een tent voor het festivalseizoen en probeerde deze nu op te zetten en terug in de tas te krijgen. De eerste keer leek het niet zo makkelijk. Daarna ging het gelukkig vlotter! Tijdens deze week begon ik ook met vegan activism. Ik ging demonstreren tegen een circus dat dieren gebruikt en het voelde geweldig goed om op te staan voor waar ik in geloof! 
Op vrijdag ging ik naar een verrassingsverjaardagsfeestje van een collega, waar ik vegan pizza at. Lekker!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!