6 March 2017

Snow, Sherlock & Trivium - WEEK 8 | lifestyle

In the beginning of week eight, it snowed once again in Stockholm. Quite a lot actually, but after one day it disappeared again. I received my SJ prio card, which is a railway card that allows me to collect points by taking the train. I started to watch Sherlock, made a vegan cake and decided to cook a bit more often. On Saturday evening I went to a Trivium concert. On Sunday I cleaned up the apartment and went for a vegan semla fika in a cat shelter. Lovely!



NEDERLANDS: Tijdens week acht sneeuwde het weer in Stockholm. Ik kreeg mijn SJ Prio kaart aan, waarmee ik punten kan verzamelen door met de trein te reizen. Ik begon Sherlock te bekijken, bakte weer een veganistische vanille cake en besloot vaker te gaan koken. Op zaterdagavond ging ik naar een concert van Trivium. Op zondag kuiste ik het appartement en ging ik voor en veganistische semla fika in een kattenasiel. Leuk!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!