3 March 2017

Burger with a view | vegan


I always try to make lunch boxes during weekdays, so I don't need to go out to buy food and spend a lot of money. Stockholm is expensive and this is an easy way of saving some money.  A while ago however I didn't pack lunch and decided to go treat myself. I went to MAX, the Swedish version of McDonald's, where I bought myself a nice vegan burger. I started to eat it in the restaurant, but changed my mind and decided to go sit by the water. Best decision ever. 

Despite the col weather, I really enjoyed just eating a good vegan burger by myself with a nice view. 
Sometimes you got to treat yourself and no better way to do so than with food and some me-time, right?!

NEDERLANDS: Ik probeer altijd een lunchbox mee te nemen naar mijn werk, zodat ik niet naar buiten hoef om eten te gaan kopen. Een eenvoudige manier om geld te besparen, want Stockholm is duur! Een tijdje geleden echter had ik geen lunch meegenomen en besloot ik mezelf te trakteren op een lekkere vegan burger van MAX, de Zweedse versie van een McDonald's (maar dan veel beter!). Ik begon mijn burger te eten in het restaurant, maar bedacht me dat het vele leuker zou zijn om hem buiten op te eten. Ik verhuisde mezelf dus naar een plaatsje aan het water. Beste beslissing ooit.

Ondanks het koude weer genoot ik echt van deze lunch. Een lekkere vegan burger met een prachtig uitzicht. 
Meer moet dat soms niet zijn!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!