7 February 2017

Life isn't perfect, but it has perfect moments ღ | happymoments


"For every minute you are angry, you lose 60 seconds of happiness."

_____________________________________________________

I have been making lists of things that made me happy for quite a while now. I haven't made one in almost two months, but I love to make them and reading them back is always a great pleasure, so I've decided to keep on making them. Welcome to the first one of 2017!

NEDERLANDS: Ik maak al heel lang lijstjes van dingen die me blij maakten. Ondertussen heb ik dit al ongeveer twee maanden niet meer gedaan. Maar aangezien ik deze lijstjes zo graag maak en ik ze even graag herlees, heb ik besloten om ze opnieuw te beginnen maken. Welkom bij de eerste happy moments van 2017!

_____________________________________________________

  • My best friend telling me how she looks up to me for my independence. // Te horen krijgen van mijn beste vriendin dat ze naar me opkijkt voor mijn onafhankelijkheid.
  • Visiting a museum with a friend. // Een museum bezoeken met een vriendin.
  • Buying a waffle maker. // Een wafelijzer kopen.
  • My best friend visiting me for a long weekend. // Mijn vriendin op bezoek hebben voor een lang weekend.
  • Hosting a vegan taco night with some of my girlfriends. //  Een vegan taco girls night organiseren.
  • Going to Lush and buying some goodies that were on sale. // Producten van Lush met korting kopen.
  • Hearing Ed Sheeran's Castle On The Hill. // Ed Sheeran's Castle On The Hill ontdekken.
  • Going to rock shows at rock bars. // Naar rock shows in rock bars gaan.
  • Seeing La La Land at the movies. //  La La Land in d ebioscoop gaan kijken.
  • Meeting lots of new people during January. // Veel nieuwe mensen leren kennen tijdens januari.

_____________________________________________________


What are the things that made you happy recently?
NEDERLANDS: Welke dingen maakten jou onlangs blij?


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!