9 February 2017

Good times, good music, good memories | TBT

I have been going to Graspop Metal Meeting ever since 2011 and I already bought my ticket for this year's editions. 
The six editions I went to have been absolutely wonderful and I am very much looking forward to going there again for the seventh time later this year. Going to Graspop always feels like coming home. There are so many lovely people who enjoy the same music as you do, they are just as much of a concertweirdo as you are and people just seem to understand you somehow. It's one big happy family camping and going to concerts together for one long weekend. And I bloody love it!


NEDERLANDS: Ik ga al sinds 2011 naar Graspop Metal Meeting. Ik was compleet verkocht sinds mijn allereerste keer. 
Ik heb onlangs mijn ticket gekocht voor de editie van dit jaar. Het wordt mijn zevende keer op dit festival en ik kijk er al ontzettend hard naar uit! Naar Graspop gaan, voelt namelijk altijd een beetje als thuiskomen na een lange reis. 
Er zijn altijd zo'n geweldig leuke mensen daar, die naar dezelfde muziek als jij luisteren, die even graag naar concerten gaan, die allemaal even vreemd zijn als jezelf en die je begrijpen op een of andere manier.
Het is één grote familie die samen naar concerten gaat en samen campeert voor een lang weekend. En ik hoor er bij!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!