30 January 2017

Yoni, concerts & taco night - WEEK 3 | lifestyle

Time for the third vlog of 2017 already! I had an offline day on Monday, took a bath and bought flowers on Tuesday, did laundry on Wednesday. Thursday until Sunday I hung out with my best friend who came to visit me for a couple of days. We went to some concerts in rock bars and on Sunday evening we invited some other friends over for a vegan taco night!


NEDERLANDS: Tijd voor de derde vlog van 2017! Maandag leefde ik volledig offline, dinsdag ging ik lekker in bad en kocht ik bloemen en woensdag deed ik de was. Van donderdag tot en met zondag had ik mijn beste vriendin op bezoek. We gingen samen naar optredens in rock bars en nodigden op zondagavond wat vrienden uit voor een vegan taco night!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!