13 December 2016

Eat, drink & be merry | friends


Last week, my colleagues and I had julbord in a small restaurant on top of a hill in Sweden's capital city Stockholm. 
Julbord basically is a traditional Swedish Christmas dinner in the form of a buffet that you have to take in a specific order. We also did a secret santa, where everyone got one person to buy a present for. I received an apparently famous Swedish book and a vegan Italian cookbook. I am really happy with these gifts. My colleagues know me so well!

NEDERLANDS: Vorige week hadden mijn collega's en ik julbord in een klein restaurant boven op een heuvel. 
Julbord is een traditioneel Zweeds kerstdiner in de vorm van een buffet da je in een specifieke volgorde moet nemen. 
We deden ook een secret santa, waarbij iedereen een collega kreeg waar ze een cadeau voor moesten kopen. 
Ik kreeg een bekend Zweeds boek en een veganistisch Italiaans kookboek, waar ik ontzettend blij mee ben. 
Mijn collega's kennen me zo goed!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!