24 November 2016

Jenny (RocknRollerr) | GirlLove

I felt really touched by Superwoman's video about GirlLove, because it is true that women spread a lot of negativity around about other women. Girl on girl hate sucks! I am trying to tell other women that I actually admire what they're doing and spread some positivity. And what better way than regularly write on my blog about women that inspire me?!

NEDERLANDS: Ik zag onlangs de video van Superwoman over GirlLove en ik neem maar al te graag deel aan de uitdaging om andere vrouwen complimenten te geven in plaats van erover te roddelen. Girl on girl hate sucks! Ik probeer tegenwoordig wat positiviteit in andere vrouwen hun leven te brengen door ze te vertellen dat ik hen bewonder voor wat ze doen of wie ze zijn. En door af en toe een GirlLove bericht op mijn blog te plaatsen natuurlijk!


I stumbled across a blog called Rock N Rollerr a couple of years ago and developed a crush on the girl who runned it. 
Her style really spoke to me and I though it was very courageous of her to blog in English, even though she thought it was very hard. I kept on following her blog and later on her Youtube channel. It's Jenny from Rocknrollerr of course!

I've followed Jenny online for a long time already and my respect for her only grew bigger throughout the years. Her blog pictures were always of a very high quality and her English improved immensely. She decided to quit her blog (or at least for a while, not entirely sure) and fully go for Youtube. She already has more than 55.000 subscribers and that is awesome!

Jenny mostly makes videos about music and concerts, but also about more alternative fashion or just random vlogs. So no matter your preferences, you will always find something you like on her channel. She recently also posted a video saying that she and her boyfriend broke up and that it was hard. This one hit me so hard, because it was such a personal message and I think it is extremely brave to open up to others like that. You go, girl!

I wish Jenny all the best and I hope she will continue making awesome videos and that her channel will continue to grow!

_______________________________________________________________


NEDERLANDS: Enkele jaren geleden vond ik de blog Rock N Rollerr. Ik vond het meteen een superleuke blog. De dame achter de schermen had een geweldig coole stijl. Moedig ook om in het Engels te bloggen als je Engels niet zo goed is. 
Ik bleef haar blog volgen en later ook haar Youtube kanaal. Ik heb het over Jenny van Rocknrollerr uiteraard!

Ik volg Jenny nu al enkele jaren online en mijn respect voor haar is alleen maar gegroeid. Haar blogfoto's waren altijd van supergoede kwaliteit en haar Engels verbeterde enorm. Ze besloot te stoppen met bloggen (of toch op zeker tijdelijk, niet helemaal zeker) en zich te focussen op haar Youtube kanaal. Ondertussen heeft ze al meer dan 55.000 abonnees!

Jenny maakt voornamelijk video's over muziek en concerten, maar ze praat ook over alternatieve mode en ze maakt vlogs. Wat je voorkeur dus ook is, je zal altijd wel iets vinden dat je aanspreekt op haar kanaal. 
Onlangs heeft ze ook een video online gezet waarin ze vertelt dat de relatie met haar vriend tot een einde is gekomen. 
Een zeer persoonlijke video, waarvoor ik haar enorm respecteer. You go, girl!

Ik wens Jenny al het beste toe, ik hoop dat ze nog veel leuke video's maakt en dat haar Youtube kanaal blijft groeien!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!