6 September 2016

Morgane Eyletten | GirlLove

I recently saw Superwoman's video about GirlLove and I felt deeply touched by it, because it is true that women spread a lot of negativity around about other women. I sometimes am jealous of other women and I used to say bad things about them too. Not cool! And I realise that now. So from now on, I'm trying to stop girl on girl hate. 
Even more: I am trying to tell other women that I actually admire what they're doing and spread some positivity. 
And what better way than regularly write on my blog about women that inspire me?!

NEDERLANDS: Ik zag onlangs de video van Superwoman over GirlLove en ik neem maar al te graag deel aan de uitdaging om andere vrouwen complimenten te geven in plaats van erover te roddelen. Ik ben soms jaloers op andere vrouwen en ik betrap me er soms op dat ik dan gemene dingen ga zeggen. Maar ik probeer er iets aan te doen, because girl on girl hate sucks! Meer nog: ik probeer tegenwoordig wat positiviteit in andere vrouwen hun leven te brengen door ze te vertellen dat ik hen bewonder voor wat ze doen of wie ze zijn. En door af en toe een GirlLove bericht op mijn blog te plaatsen natuurlijk!

Source//Bron

Today I'd like to talk about a young Belgian girl, called Morgane Eyletten. She has a Youtube channel with more than 15.000 subscribers, which makes her one of the bigger Belgian Youtubers. She's only 17 years old and I am proud of her for her achievements. I heard she'll be on the Belgian television soon ans she's working together with a clothing brand and a magazine for teenage girls. Isn't that just amazing?! 

I like Morgane's videos, because she's so direct, down to earth and funny. I also love her videos with her grandmother, her friends and her boyfriend. They're all really lovely together and all of the videos are just so REAL. I definitely can appreciate how unpolished she is. She seems to say whatever she thinks without shame and I love it!

NEDERLANDS: Vandaag: de Belgische Morgane Eyletten. Een Youtuber met meer dan 15.000 abonnees, wat haar één van de grootste Belgische Youtubers maakt. Morgane is nog maar 17 jaar oud, dus dat vind ik een hele prestatie! 
Ik heb gehoord dat ze binnenkort op de Belgische televisie verschijnt en ze werkte onlangs samen met Joepie en een kledingmerk. Fantastisch, toch?!

Ik vind Morgane's video's leuk omdat ze zo direct, down to earth en grappig is. De video's met haar grootmoeder, haar vrienden en haar vriendje vind ik ook geweldig. De video's zijn allemaal zo ECHT. Ik vind het leuk om te zien hoe ze zichzelf blijft en gewoon lijkt te zeggen wat ze denkt. Geweldig!

______________________________________________________________________


Follow Morgane on Youtube, Instagram, Twitter en Facebook!
Volg Morgane op Youtube, Instagram, Twitter en Facebook!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!