19 September 2016

Lzzy Hale | GirlLove

I felt really touched by Superwoman's video about GirlLove, because it is true that women spread a lot of negativity around about other women. Girl on girl hate sucks! I am trying to tell other women that I actually admire what they're doing and spread some positivity. And what better way than regularly write on my blog about women that inspire me?!

NEDERLANDS: Ik zag onlangs de video van Superwoman over GirlLove en ik neem maar al te graag deel aan de uitdaging om andere vrouwen complimenten te geven in plaats van erover te roddelen. Girl on girl hate sucks! Ik probeer tegenwoordig wat positiviteit in andere vrouwen hun leven te brengen door ze te vertellen dat ik hen bewonder voor wat ze doen of wie ze zijn. En door af en toe een GirlLove bericht op mijn blog te plaatsen natuurlijk!
Source//Bron

Today I'd like to tell everybody why I love Lzzy Hale. Lzzy Hale is Halestorm's frontwoman and there are various reason why I love her so much and why she inspires me, so without further ado...

Lzzy Hale is  an awesome singer, if not one of the best ones I've heard so far. She has a great, raw voice and can easily hit many different notes. When she sings her songs, they touch me to my core. 
She's also a great performer. She definitely knows how to put on a show on stage!

Lzzy is a very independent and strong rock and roll chick, but at the same time she seems very real and nice. 
Definitely woman crushing here!

NEDERLANDS: Vandaag wil ik graag kort even vertellen waarom ik Lzzy Hale geweldig vind. Lzzy Hale is de frontvrouw van Halestorm en er zijn zoveel redenen waarom ze me inspireert, dus laten we maar meteen beginnen!

Lzzy is niet een fantastische zangeres. Wanneer ze zingt, raakt ze me telkens opnieuw tot in het diepste van mezelf. 
Op cd is ze goed, maar live is ze helemaal fantastisch en krijg ik regelmatig kippenvel. 
Maar ze is ook een echte performer. Deze vrouw weet maar al te goed hoe ze een show moet geven!

Lzzy is onafhankelijk en sterk en een echte rock 'n roll chick. Tegelijkertijd lijkt ze me ook ontzettend echt en lief. Woman crush!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!