6 August 2016

Feeling good on my own without you | music

Recently, while being out, I heard a song about loving yourself and not needing anybody else. I immediately loved the song, so the first thing I did when I came home was looking up the song. It turned out to be Love Myself by Hailee Steinfeld
I had never heard of this girl before, but when I googled her, I did recognise her face. She played a role in Pitch Perfect 2! 
I didn't know whe was a singer, but I am totally loving this song. Perfect song whenever you need some extra confidence!


NEDERLANDS: Toen ik onlangs uit was, hoorde ik een nummer over jezelf graag zien zonder daar iemand voor nodig te hebben. Ik was meteen verliefd op het nummer, dus het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam, was uiteraard dit nummer opzoeken. Het bleek Love Myself van Hailee Steinfeld te zijn. Ik had nog ooit van de naam gehoord, maar toen ik het opzocht, herkende ik wel deze dame haar gezicht. Ze speelt namelijk mee in de film Pitch Perfect 2! 
Ik wist niet dat ze ook een zangeres was, maar ik ben helemaal verliefd op dit nummer van haar. Perfect nummer voor wanneer je even wat extra zelfzekerheid nodig hebt!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!