21 July 2016

When being together is more important than what you do | friends

I was in back in Belgium for a little while before movng to Sweden permanently and decided to meet up with as many of my friends and family as possible. I met up with new friends, old friends and saw lots of my family. Together we did some crazy stuff like going to Bobbejaanland and De Efteling (amusement parks in Belgium and The Netherlands), doing a spontaneous roadtrip to the Belgian coast, go for drinks, do a bike trip in extremely hot weather and freaking graduate! 
All of these things were lots of fun, but the thing I enjoyed the most was the company. 
I feel nothing but love for my friends and family and I already miss all of them again. Lots of lovies!


NEDERLANDS: Ik was even in BelgiĆ« voor ik permanent naar Zweden verhuisde en in die korte periode wilde ik graag met zoveel mogelijk vrienden en familie afspreken. Ik sprak af met nieuwe vrienden, oude vrienden en zag een groot deel van mijn familie na lange tijd weer. Samen deden we te gekke dingen zoals naar Bobbejaanland en De Efteling gaan, een spontane roadtrip aar de Belgische kust doen, gaan fietsen in extreem warm weer, gezellig eentje gaan drinken en afstuderen! Al deze dingen waren leuk om te doen, maar hetgene waar ik het meeste van heb genoten was het gezelschap. Ik voel niets dan liefde voor al mijn vrienden en familie en ik mis hen nu alweer. Lots of lovies!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!