7 April 2016

Always wear your invisible crown | TBT

A couple of years ago, me, my sister and our grandparents on my father's side went to the Belgian city Ghent. 
My sister was studying there and we wanted to visit her and discover the city that she had fallen in love with. 
Ghent is a city full of lovely old buildings. One of them is Het Gravensteen, a fortress built in the Middle Ages. 
We took a tour in this fortress and I immediately fell in love. I've always loved history and walking in such an impressive building was amazing. I felt like a pirate and a princess at once!


NEDERLANDS: Enkele jaren geleden hebben ik, mijn zus en mijn grootouders langs mijn vader's kant Gent bezocht. Mijn zus studeerde hier en we wilden graag zien waarom ze zo verliefd was op deze stad. Eenmaal daar hadden we het snel door. Gent is een prachtige stad met historische gebouwen. Eentje daarvan is Het Gravensteen, een burcht uit de middeleeuwen. Tijdens ons bezoek aan deze burcht, werd ik er helemaal verliefd op. Ik heb geschiedenis altijd al interessant gevonden en in deze imponerende burcht wandelen, was dan ook supercool. 
Ik voelde me een piraat en een prinses tegelijkertijd!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!