18 March 2016

Solna lake, awkwardness in Stockholm & shopping | travel

My laptop is old and doesn't seem to work as it should anymore, so I never found the time to put this post up. Such a shame, because I made another video of my life in Stockholm again. So much things are happening in my life right now and everything is new, so I forget things very quickly. I'm still having some trouble vlogging, but I kind of like seeing all of these moments again. I hope you enjoy watching them too!



NEDERLANDS: Mijn laptop lijkt niet meer te werken zoals het hoort, dus het heeft even geduurd voor ik weer een bericht heb gepost op mijn blog. Ik heb (ondertussen dus al weer even geleden) weer een video gemaakt van mijn leven hier in Stockholm. Er gebeuren momenteel zo ontzettend veel dingen in mijn leven en alles is nieuw, dus ik vergeet veel dingen redelijk snel weer. Ik vind het nog steeds niet makkelijk om te vloggen, maar ik vind het superleuk om al deze momenten terug te zien. Jullie hopelijk ook!


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!