6 February 2016

Moving to Stockholm & discovering Solna | travel

I moved to Stockholm last Wednesday. I will be living here for four months, which is quite a long time. I know for sure that my family and friends would like to see what I'm up to here. Since not everybody is able to come and visit me, I have decided to regularly film some bits and clips of what I'm doing and put them in a video.

NEDERLANDS: Ik ben afgelopen woensdag verhuisd naar Stockholm. Ik ga hier vier maanden leven, wat best een lange periode is. Ik weet zeker dat mijn familie en vrienden benieuwd zijn naar mijn leven hier. Niet iedereen kan langskomen, dus ik heb besloten om regelmatig de dingen die ik doe te filmen en er video's van te maken.



In the video above you can see how my adventure begins. I travel to Stockholm all by myself and discover Solna (the village where I'm staying) a little bit. I found tons of coloured houses and lots more. I'm really happy with how the video turned out. Of course this is not a professional video, but that's okay. It's real and that's important to me.

NEDERLANDS: In de video hierboven ka je zien hoe mijn avontuur begint. Ik reis helemaal alleen naar Stockholm en ik verken Solna (het dorp waar ik verblijf) al een beetje. Ik vond er alvast veel gekleurde huizen. Ik ben heel tevreden over mijn eerste video. Het is natuurlijk geen professionele video, maar dat is oké. Het is echt en dat is belangrijk voor mij. Je kan trouwens Nederlandse ondertiteling aanduiden voor deze video!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!