27 January 2015

It's time to face all of my past mistakes

The Rest Of My Life van Less Than Jake is voor velen een onbekend nummer, maar voor mij is het een klassiekertje. Ik ken dit nummer al een heel aantal jaren en ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden. Ik had dit lied al een hele tijd niet meer gehoord, maar door een EP van LTJ te reviewen voor Festivalblog, kwam ik er weer bij uit. Als twaalfjarige heb je nog niet veel grote fouten gemaakt maar naarmate je ouder wordt, heb je er vaak toch al een heel deel op je palmares staan en er terug naar kijken en ze proberen goed te maken, is geen makkelijk proces, maar toch moet je erdoor. Or it's gonna kill you for the rest of your life!

ENGLISH: The Rest Of My Life by Less Than Jake is an unknown song to many, but to me, it's a classic. I've known this song for quite some years now and I've always liked it. Lately I kind of forgot about it. Until I had the chance to review LTJ their new EP for Festivalblog. I listened to it and realised at some poit in our life we all have to look back on our past mistakes and give them a place or try to fix them, or it's gonna kill us for the rest of our lives!


Let me apologize while I'm still alive!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!