20 November 2014

Somewhere in the end we're all insane

Ik ben fan van The Pretty Reckless vanaf het prille begin. Ik kende Taylor Momsen vooral als Jenny uit Gossip Girl. Toen haar karakter in de show alternatiever werd, werd ik alleen maar meer fan van Taylor (niet van Jenny, haha). Wanneer ik ontdekte dat ze een rockband begonnen was, kon ik ook gewoon niet anders dan deze op te zoeken. Sindsdien ben ik helemaal hooked. Alle nummers en videoclips die deze band uitbrengt, zijn supergoed en hebben een betekenis. Zo ook House On A Hill. Dit lied en bijhorende videoclip maken ons duidelijk dat onze (wereld)leiders van vroeger en nu ons eigenlijk in een soort winterslaap houden, ons alleen maar doen focussen op ons eigen gewin, maar al de rest vergeten. Ik kan het niet goed uitleggen, maar dat hoeft ook niet, want dat doen dit lied en deze clip wel voor mij. Thanks, TPR!

ENGLISH: I've been a fan of the American band The Pretty Reckless from the very beginning. I knew Taylor Momsen from Gossip Girl, but after seeing her becoming more and more alternative I liked her even more! When I discovered she'd started a rockband, I just had to look them up. Ever since I've been completely hooked. Every song and every clip this band brings out is amazing and has a meaning. So does their latest single House On A Hill. The song and clip are about (world)leaders that are keeping us in hibernation. I can't really explain it, but I don't even have to, because the song and clip explain themselves. Thanks, TPR!



Keep your children safe inside, out of pocket, out of mind.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!