2 November 2014

October favourites



Ik houd ervan om nieuwe ervaringen op te doen. Ik ben dan ook iemand die bepaalde zaken snel beu geraakt. Het leek me dan ook leuk om eventjes de dingen die ik leuk vond (lees: geobsedeerd door was) in oktober 2014 op een rijtje te zetten. Voor mezelf, om ze later te kunnen herontdekken, maar ook voor jullie, om misschien iets nieuws te leren kennen of om gewoon wat meer over mij te weten te komen! Enjoy!

ENGLISH: I like to gain new experiences. That makes me someone who gets tired rather quickly of doing the same things over and over. So I thought it would be nice to put all the things I liked (read: was obsessed with) in October 2014 in a blog post. For myself, so I can rediscover them later in life, but also for my readers, to perhaps get to know something new or to just get to know a little more about me! Enjoy!

REVENGE


Mijn eerste (en grootste) obsessie van deze maand is de serie Revenge. Ik weet niet juist hoe ik deze serie ben beginnen kijken, maar wat ben ik blij dat ik eraan begonnen ben! De serie gaat over Amanda Clarke, nu Emily Thorne, die wraak neemt op iedereen die haar vader en haar vroeger kwaad heeft gedaan. Ze heeft moeite om haar emoties niet in de weg te laten staan van haar wraakplannen. De serie is superspannend en ontzettend verslavend! Slechts één aflevering kijken is heel moeilijk en meestal kijk ik er dan ook meteen twee, drie of meer. Een aanradertje, Revenge!

ENGLISH: My first and biggest obsession of this month is the series Revenge. I can't remember how I started watching this (because it's not something I'd normally watch), but oh lord, I'm so happy I started watching it! The series is so addicting! Watching only one episode is quite hard and I mostly end up watching two or three or even more of them...

LUSH SNOW FAIRY

Ik hield altijd al van een lekker warme douche of een heerlijk relaxend bad, maar sinds ik een fles van de limited edition Snow Fairy douchegel van Lush heb, vind ik het helemaal te gek! Deze douchegel ruikt heel erg zoet -echt een snoepjesgeur, fantastisch- en bovendien is het goedje flashy roze. Me likey! Ik heb een fles van een halve liter en heb hier iets meer dan €23 voor betaald.

ENGLISH: I've always been a person who likes long, hot showers and taking relaxing baths, but since I got myself a bottle of the limited edition Snow Fairy douche gel from Lush I am loving it even more! This douche gel smells very sweet -it smells like candy- and it's flashy pink. I've got a bottle of half a liter and it costed me a little more than €23. Definitely worth it!

HILL CLIMB RACING

Mijn smartphone is iets waar ik sinds dag 1 aan verslaafd ben. Erg eigenlijk, maar het is zo'n handig ding! Ik gebruik het niet alleen om mee te bellen, smsjes te versturen en mijn social media te checken, maar ook om spelletjes op te spelen. Heb ik een saaie treinrit voor de boeg, is de les niet interessant, lig ik bed en kan ik niet slapen, ... dan speel ik een spelletje op mijn slimme telefoon. En deze maand is het bijna altijd Hill Climb Racing geweest. Ik had dit spel ooit al eens gedownload, maar heb het nu echt herontdekt. De bedoeling is om zo ver mogelijk te rijden in verschillende werelden met verschillende voertuigen, die je kan kopen met verzamelde munten. Verslavingsalarm!

ENGLISH: My smartphone is something I've been addicted to since day one. I use it to call people, to send text messages, to check my social media, but also to play games. In October it has almost always been Hill Climb Racing! Such an addictive game!

SKILLET 
Skillet @ Trix. (NOT MY OWN PICTURE)



Ik ben al zes jaar fan van Skillet en wanneer ik ontdekte dat ze eerder dit jaar naar Fortarock kwamen, moest en zou ik dan ook gaan. Wat bleek? Nog geen maand later speelden ze ook op Graspop! Zoals gewoonlijk kan je mij daar elk jaar terugvinden en dus zag ik hen twee keer op amper een maand tijd. I loved it! Toen ik onlangs opmerkte dat Skillet zou optreden in Antwerpen, was het dan ook geen moeilijke beslissing of ik zou gaan of niet. Wat een fan-tas-tisch (uitverkocht) optreden! De nummers waren goed gebracht, de band speelde ook veel oudere nummers -I knew them all, muahaha- en de sfeer in de zaal was erg leuk. Ik heb dan ook zowat de hele maand naar Skillet geluisterd.

ENGLISH: I've been a Skillet fan for years now. This year has been my lucky year: I saw them three times in six months. Amazing! In October I went to a concert of them and it was amazeballs! The atmosphere was so nice and the band played a lot of older songs -I knew them all, muahaha- and it was just a really fun night. 

ACTION BOX

Boxjes, ik heb er veel te veel. Ik heb denk ik een drietal paar boxen, wat meer dan voldoende is, maar toen ik eventjes geleden in Action kwam en een mooi boxje zag staan voor slechts vijf euro kon ik het toch echt niet laten om het te kopen. And no regrets! Dit boxja is handig omdat het op batterijen werkt en het dus overal kan staan, in tegenstelling to mijn andere boxen, die allemaal in het stopcontact of aan een computer moeten worden aangesloten. Ik weet niet of deze box er nu nog te verkrijgen is, maar laten we hopen voor jullie van wel! 

ENGLISH: Not so long ago I went shopping in Action and found these boxes. I already had quite somme boxes, but decided to buy these anyway. No regrets! They're awesome and they costed me €5. 

JADED HEART
Ik schrijf sinds eind augustus voor Festivalblog. Dit betekent dat ik er nieuwsposts schrijf, maar ook dat ik albums mag reviewen. Ik heb er al enkele gereviewed en het waren allemaal albums van bands die ik nog niet kende. Ik heb dus al veel nieuwe muziek leren kennen. Onlangs mocht ik een album van Jaded Heart reviewen. Na de eerste luisterbeurt was ik helemaal weg van hen! Het leuke is ook dat de band me tweette en me begon te volgen op Twitter. Binnenkort ga ik naar Oberhausen om ze live aan het werk te zien!

ENGLISH: As I said earlier on this blog I'm writing for Festivalblog.be. The most fun part of doing that is getting to know lots of new music. In October I reviewed Fight The System, the latest album of Jaded Heart. I loved it! They also followed me on Twitter. I'm going to Oberhausen soon to see them live!

FLEUR DE VLOG 


Youtube is een leuk iets. We bekijken er de nieuwste videoclips van bands, maar evengoed de laatste nieuwe filmpjes van Youtubers. Ik volg heel veel mensen, maar er zijn maar een paar Youtubers wiens video's ik allemaal heb gezien. Fleur De Force is er daar eentje van. Ze heeft een leuk beauty channel, maar ik ben vooral fan van haar vlogchannel. In oktober deed ze vlogtober, wat inhoudt dat ze elke dag van oktober vlogde. Superleuke vlogs, die ik dan ook allemaal bekeken heb!

ENGLISH: I'm addicted to Youtube. I follow quite an amount of Youtubers, but my favourite this month has definitely been Fleur De Force. I especially like her vlog channel Fleur De Vlog. This month she's been doing vlogtober, which means she was vlogging every day in October. Lovely! I've watched them all! 


Zo, dat waren mijn grootste obsessies in Oktober. Wat waren jouw obsessies van deze maand? Let me know!
So, these were all of my obsessions in October. What were yours? Let me know!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!