30 November 2014

God I hope you'll fight and carry on

Schrijven voor Festivalblog heeft vele voordelen, maar het leukste aan mijn partnership met deze site vind ik nieuwe muziek leren kennen. Ik mag vaak mijn mening schrijven over CD's van bekende en minder bekende bands. Het is geweldig om een nieuw album van een grote band te kunnen horen voor het in de winkels ligt, maar ik vind het nog leuker om de albums van de kleinere en minder bekende bands te beluisteren, te evalueren en erover te schrijven. Zo leerde ik onder andere Zodiac, Poets Of The Fall en Jaded Heart kennen. Drie bands met goede muziek, waar ik anders waarschijnlijk nooit van had gehoord! Maar niet alleen CD's reviewen zorgt ervoor dat ik nieuwe muziek leer kennen. Ook de berichten van anderen die schrijven voor Festivalblog helpen mij hierbij. Zo leerde ik onlangs Airbourne kennen, maar ook The Defiled. Toen ik een hun nummer Five Minutes hoorde, was ik meteen verkocht! Hier ga ik zeker nog meer muziek van opzoeken!

ENGLISH: Writing for Festivalblog has its perks, but the thing I like the most about it is discovering new music. I get to review albums of famous and not so famous bands and I love it. That's how I got to know ZodiacPoets Of The Fall and Jaded Heart. Three amazing bands, but if I hadn't been given the chance to review their albums I'm afraid I would've never heard of them. Not only reviewing albums allows me to discover new bands that I like, but also other people writing for Festivalblog help me do so. In person, but also through their posts. That's how I recently discovered Airbourne and also The Defiled. When I heard their song Five Minutes I immediately fell in love with it! 



All my life I've known nothing else but you to be my own, you are my home.

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!