1 August 2014

Product Empties - Bath || January - June 2014

Eerst snapte ik de hype rond 'opgemaakte producten' artikelen niet helemaal, want who the hell cares welke producten iemand heeft opgemaakt? Toen ik besloot om enkele van deze artikelen toch eens te lezen, begreep ik dat een opgemaakt product veel meer kan zeggen dan ik ooit had verwacht. Je maakt niet alle producten op -denk maar aan al je potjes nagellak- dus wanneer je er wel eentje op hebt gemaakt, is dit product eentje waar je nu veel ervaring mee hebt en waar je dus ook veel over kan vertellen. Over een product vertellen in een opgemaakt artikel vind ik dus veel leuker dan in een gewone review. Daarom leek het me wel leuk om zelf ook eens zo'n artikel te maken. Ik maak op een maand niet veel artikelen op, maar op enkele maanden wel. Dit bericht zal dus gaan over mijn opgemaakte producten van januari tot en met juni. Een half jaar! Na dit artikel zal ik proberen om een artikel over opgemaakte producten te maken per seizoen!

ENGLISH: I didn't get the hype around product empties articles, because who the hell cares about which products you've emptied? But when I decided to read some of these articles, I understood that an emptied product can be interesting. You only empty products you really like, so you know a lot about this product because you've used it a lot. Now I like product empties articles better than a plain old normal review. That's why I decided to do an article like that myself! Today I'll do a post about my product empties from the past six months!





Als eerste heb ik een pot Touch Of Happiness body cream van Rituals opgebruikt. Dit is de linkse pot op de foto. Ik ben een grote fan van deze body cream en ik heb hem dan ook lang met plezier gebruikt. Jammer dat 'ie €15 kost, want voor de rest is 'ie helemaal perfect voor mij! Lekker dik, zacht en met een lekkere geur! De pot is groot en bevat veel product, dus je kan er ook lekker lang mee doen! Ook heb ik een pot Dove Beauty Blossom body cream opgemaakt. Ook van dit product ben ik fan! Wederom een geweldig lekkere geur!

ENGLISH: First of all I've finishes a pot of Touch Of Happiness body cream from Rituals. I love this body cream: the smell, the softness, ... Too bad it costst €15! I've also finished a pot of Dovea Beuay Blossom body cream. I love the smell of this one!



Ik heb twee verschillende kleine tubes haarmaskers van SP Wella opgeaakt. Beide flesjes heb ik van de beautywebshop JohnBeerens. Over beide maskers ben ik wel te spreken, maar echte wondermaskers vind ik ze toch niet. Wel handig om mee te nemen op reis bijvoorbeeld!

ENGLISH: I've emptied two small tubes of SP Wella hair masks. I got them from JohnBeerens. I like both of the masks, but they aren't true miracle workers. They are handy to take with you on a holiday!


Verder is een flesje Orofluido shampoo en een flesje Orofluido conditioner bij mij opgegeaan in het laatste halfjaar. Wederom van de beautywebshop JohnBeerens, wederom goed maar niet fantastisch en wederom handig om mee te nemen op reis. Erg mooie flesjes ook!

ENGLISH: I've also got a small bottle of shampoo and a small bottle of conditioner from the brand Orofluido. Again: I like them, but they aren't miracle workers. They are handy to take with you on a holiday! I got these from JohnBeerens as well.


Een grote bus 2in1 Citrus Fresh shampoo en een fles conditioner van Hema heb ik opgemaakt. Beide producten zijn goedkoop en doen goed hun werk, maar ook deze producten hebben geen wonderen verricht met mijn haar. Ze werken echter wel goed en daarom heb ik van beide producten opnieuw een bus gekocht!

ENGLISH: I've also emptied a bottle of 2in1 Citrus Fresh Head & Shoulders shampoo and a bottle of Hema conditioner. I like both of these products and they're both cheap, so I've bought both of them again.


Ten slotte heb ik ook nog twee flesjes douchegel opgemaakt. Of toch zeker een fles douchegel en een fles douche olie. Ik ben fan van de douche olie qua geur, maar voor de rest snap ik niet vanwaar de hype rond dit product komt. Geef mij maar een goede douchegel! Die van Vogue Glamour bijvoorbeeld: lekker schuimend en lekker ruikend. Heerlijk!

ENGLISH: Lastly I've emptied a bottle of Rituals Fortune Oil and a bottle of Vogue Glamour showergel. I liked the Vogue shower gel better than the Fortune Oil. It smelled delicious!




And that was it! I hope you enjoyed seeing which products I've emptied. If you have any questions: shoot!