25 July 2014

Product Empties - Beauty || January - June 2014

Eerst snapte ik de hype rond 'opgemaakte producten' artikelen niet helemaal, want who the hell cares welke producten iemand heeft opgemaakt? Toen ik besloot om enkele van deze artikelen toch eens te lezen, begreep ik dat een opgemaakt product veel meer kan zeggen dan ik ooit had verwacht. Je maakt niet alle producten op -denk maar aan al je potjes nagellak- dus wanneer je er wel eentje op hebt gemaakt, is dit product eentje waar je nu veel ervaring mee hebt en waar je dus ook veel over kan vertellen. Over een product vertellen in een opgemaakt artikel vind ik dus veel leuker dan in een gewone review. Daarom leek het me wel leuk om zelf ook eens zo'n artikel te maken. Ik maak op een maand niet veel artikelen op, maar op enkele maanden wel. Dit bericht zal dus gaan over mijn opgemaakte producten van januari tot en met juni. Een half jaar! Na dit artikel zal ik proberen om een artikel over opgemaakte producten te maken per seizoen!

ENGLISH: I didn't get the hype around product empties articles, because who the hell cares about which products you've emptied? But when I decided to read some of these articles, I understood that an emptied product can be interesting. You only empty products you really like, so you know a lot about this product because you've used it a lot. Now I like product empties articles better than a plain old normal review. That's why I decided to do an article like that myself! Today I'll do a post about my product empties from the past six months!


Omdat ik nu nogal veel producten op heb gemaakt, heb ik besloten om in plaats van een heel lang bericht twee aparte berichten te maken. Een bericht over de beautyproducten en een bericht voor de badproducten. Vandaag op het programma: reinigingsdoekjes, parfums, droogshapoo, make-up remover, deodorant, foundation poeder en meer. Kortom: de beautyproducten!

ENGLISH: Because I've emptied quite a lot of products during the past six months, I've devided them up. Today I'll talk about the beauty products and next time I'll talk about the bath products.



Ik heb drie verschillende pakjes reinigingsdoekjes opgemaakt. Het eerste pakje is van Biocura en heeft een plastic klepje voor de doekjes zitten om het uitdrogen tegen te gaan. De andere twee pakjes hebben hier een sticker zitten, die je zelf telkens er terug op moet plakken. Het rechtse pakje is merkloos en heb ik heel goedkoop in een allesverkopend winkeltje gevonden. Het onderste pakje op de foto is van Cora. 

Ik heb alle pakjes helemaal opgemaakt en ik vond ze alledrie aangenaam in gebruik. Ze waren ook alledrie erg goedkoop. Het merkloze pakje is het goedkoopst en heeft me slechts €0,85 gekost. Dat is drie keer niks voor een pakje goede reinigingsdoekjes. Ook is dit pakje het compactst. Dit is dan ook een product dat ik opnieuw heb gekocht en nog steeds met veel plezier gebruik!

ENGLISH: I've emptied three packtes of cleansing wipes. They were all really cheap and they all worked well, but the packet withouth a brand was the cheapest and the most compact packet. That's why I bought those wipes again.


Ik ben fan van droogshampoo! Ik was mijn haarbos iedere drie à vier, soms zelfs vijf dagen. Snel vettig worden doet het dus niet, maar op momenten dat ik niet kan douchen (denk aan festivals en kampen), is droogshampoo mijn redder in nood! Op zo'n momenten is het ook erg handig om van alles kleine verpakkingen mee te nemen, dus deze twee busjes van 75ml zijn dan perfect! Bovendien zijn ze erg goedkoop!

ENGLISH: I love dry shampoo! I wash my hair every three to four, soetimes even five days, so I don't need dry shampoo very much. But at moments when I can't shower (festivals, camps, ...) I cannot live without a bottle of dry shampoo. The bottles I've used up are from Kruidvat and are small and cheap. Me likey!


Het afgelopen half jaar heb ik twee bussen deodorant opgemaakt. Een grote bus Pink Passion van Fa en een klein busje Invisible van Nivea. Beide deo's zijn erg fijn en ruiken lekker, maar ik ben net iets meer fan van de geur van Pink Passion. Beide deo's zijn goedkoop en handig in gebruik, maar ik geef toch de voorkeur aan een kleiner busje, zoals dat van Nivea. Makkelijk om mee in je tas te nemen!

ENGLISH: I've emptied two bottles of deodorant. A normal size bottle from Fa, called Pink Passion. I really like the smell! I also emptied a mini bottle from Nivea. I loved both these deodorants and although I like the Pink Passion smell better, I prefer the Nivea one. It's cheap and really small, so it's very handy to take with you in your handbag!


Ook heb ik het afgelopen jaar twee flesjes parfum opgemaakt. Dit vind ik toch wel speciaal, aangezien ik altijd erg lang doe met flesjes parfum. Het linkse flesje op de foto is Rush Hour. Dit flesje kreeg ik ooit als cadeautje van mijn grootmoeder en daar heb ik enkele jaren mee gedaan. Het rechtse flesje op de foto is Forbidden Love en heb ik ooit in Action gekocht voor enkele euro's. Blijkbaar is de vorm van de fles ondertussen veranderd, maar je kan het parfum nog altijd aan een lekker laag prijsje kopen!

ENGLISH: I've emptied two perfumes as well. That's something really special, I believe, because I always use perfume for a very long time. I've emptied a bottle of Rush Hour (a gift from my grandmother) and a bottle of Forbidden Love. The Forbidden Love perfume can be bought in Action for just a couple of euros.


Qua make-up heb ik een eye make-up cleansing lotion van het huismerk van Hema en een potje Max pressed powder foundation opgemaakt. De eye make-up cleansing lotion gebruikte ik eerst om mijn oogmake-up mee te verwijderen, maar mijn ogen konden er niet zo goed tegen. Daarna heb ik het voornamelijk gebruikt als cleanser voor mijn make-upkwasten. Werkt perfect! De pressed powder foundation van Max heb ik gekocht in Action voor ik denk nog geen twee euro. Ik gebruikte hem als poeder om mijn foundation wat minder te laten glimmen en dat deed 'ie perfect!

ENGLISH: I've emptied a eye make-up cleansing lotion from Hema and a pressed powder foundation fro Max. Loved both these products! I used the cleansing lotion for my eyes, but they didn't really like it, so I ended up using it to clean my brushes with. Works perfectly!


Ik heb een mini potje Nivea crème opgebruikt. Ik hou van Nivea crème! Dit is slechts een mini potje, maar ik heb nog een heleboel grotere potten staan, die waarschijnlijk volgende keer in dit type bericht zullen staan. Ook een testertje van een Payot masker heb ik opgebruikt. Dit testertje heb ik ooit opgestuurd gekregen van de beautywebshop JohnBeerens. Ik vind het een lekker maskertje!

ENGLISH: I've emptied a little pot of Nivea creme. I love this creme so much! This is just a mini pot, but I've got bigger pots at home too. Perhaps you'll see (one of) them in a next product empties article. I've also used a Payot mask. This was a monster that I had gotten from the beautywebshop JohnBeerens once. I liked the mask!


Verder heb ik een flesje 12 Benefits Instant Healthy Hair Treatment opgemaakt. Ook dit komt van de beautywebshop JohnBeerens. Dit product heb ik voornamelijk gebruikt als heat protector voor mijn haren, maar kan ook gebruikt worden voor klitten te ontwarren en voor het haar te laten glanzen. Ik ben fan! Ten slotte heb ik ook nog een flesje Tea Tree Oil opgemaakt. Ik ben wel fan van dit product tegen puisten, maar bij mij heeft het precies toch niet heel hard geholpen. Nu gebruik ik tegenwoordig wel een BB cream met tea tree in en ik begin nu wel een verschil te merken. Woohoo!

ENGLISH: I've also emptied a bottle of 12 Benefits Instant Hair Treatment. I got this bottle from JohnBeerens as well. I've used it as a heat protector, but it can be used for many more things, like adding shine to your hair. I like it! And lastly I've emptied a small bottle of tea tree oil. I like this product against pimples, but I think it didn't really work on me. Too bad! But now I'm using a bb cream with tea tree in it and that does seem to work. Woohoo!




Dat was alles voor vandaag! Hopelijk vond je het leuk om zo'n berichtje te lezen en misschien heb je wel nieuwe producten leren kennen! Als je nog vragen hebt, laat ze achter bij de comments en dan beantwoord ik ze graag!

ENGLISH: And that was all! I hope you enjoyed reading this article and that perhaps you discovered some new products. 
If you have any more questions, feel free to ask!