29 July 2014

I'm scared of change and the days stay the same!

Ik ben een gigantisch grote fan van Halestorm. Ik heb deze band al drie keer live gezien en bij elk concert werd ik meer en meer fan van hen. Ik kan echt urenlang naar hun muziek luisteren. Ik vind al hun nummers goed. Ik kan ze allemaal van begin tot eind correct meebrullen -op een ietwat minder coole manier dan Lzzy helaas- en zelfs de muzikale stukken neurie ik vlotjes mee. If you're a freak like me... Ook Shatter Me, een samenwerking tussen de violiste Lindsey Stirling en Lzzy Hale, kan ik lekker meebrullen. Ondertussen kan ik het wel smaken, maar de eerste keer dat ik het hoorde, moest ik toch wel even slikken. Rock gemengd met klassiek en dubstep? Klinkt niet bepaald als iets naar wat ik zou luisteren. But then again, it kinda does. En na het lezen van Music Snobs, een blog post van Zoe LDN, was ik helemaal om. Ja, ik ben fan!

ENGLISH: I'm a HUGE fan of Halestorm. I've seen the band play live three times already and I seem to become an even bigger fan every single day. I can listen to their music for hours. I like all of their songs. Really, all of them. I can sing along to all of them (not as cool as Lzzy unfortunately). I wasn't too sure about Lzzy Hale her collaboration with Lindsey Stirling at first, because who the hell combines rock with classical music and dubstep? It doesn't sound like soething I would listen to. But then again, it kinda does. And after reading Music Snobs, a blog post from Zoe LDN, I was convinced. Yes, I'm a fan!



What do you think of this collaboration? Are you a fan too?