22 July 2014

And we will run, we will, we will crawl, we will!

Een echte bucket list heb ik niet, maar als ik er een zou hebben, zou roadtrippen met vrienden zeker op nummer één staan! Al mijn hele leven droom ik ervan om op een roadtrip te gaan met vrienden. Of het nu door Amerika, door Europa of door gewoon één land is. Op een roadtrip zie je niet alleen plaatsen waar je waarschijnlijk anders nooit zou komen, maar je leert je vrienden ook kennen op een andere manier en je maakt samen zoveel herinneringen dat je vriendschap echt helemaal verandert. Ook al zou ik tijdens een roadtrip waarschijnlijk gewoon naar de verschillende radiostations luisteren, toch houd ik ervan om allemaal afspeellijsten te maken die ik op zou zetten tijdens een roadtrip. Bezie het als mijn manier om mezelf voor te bereiden op de roadtrip(s) die ik ooit ga doen. Een nummer dat in mijn roadtriplijst staat, is Send Me On My Way van Rusted Root. Ik leerde het lied kennen toen een vriendin van me dit lied deelde op haar Facebook. Ik was er meteen weg van en het gaf me echt zin om mijn boeltje te pakken, in de auto te stappen en te beginnen rijden naar god weet waar. Purrrrrrrfect!

ENGLISH: I don't really have a bucket list, but if I did roadtripping with friends would definitely be my number one. I've been dreaming all of my life about going on a roadtrip with friends. Through America, through Europe or just through one country: it's all okay with me! On a roadtrip you see so many places and you make so many memories with your friends. Although I'd probably listen to the local radio stations during a roadtrip, I like to make lots of playlists for roadtrips. I guess it's my way of preparing myself for the roadtrip(s) I'll be doing once. One of the songs that's on my roadtrip playlist is Send Me On My Way by Rusted Root. A friend of mine shared this song on her Facebook and I just like this song so much. It makes me want to pack my stuff, get in the car and just drive to god knows where. Purrrrrrrfect!


Heb jij toevallig nog tips voor te roadtrippen? (leuke plaatsen, mensen, muziek, goedkope verblijfplaatsen, ...) Laat het me alsjeblieft weten!

ENGLISH: Have you got any roadtrip tips for me? (nice places, people, music, cheap places to sleep, ...) Please let me know!