18 March 2014

Pop Evil ft. Mick Mars - Boss's Daughter

Ik ontdekte enkele weken geleden een ge-wel-dig rock nummer, echt volledig mijn stijl: Boss's Daughter van Pop Evil. Ik was meteen verkocht! Het lied trekt niet alleen mijn aandacht met veel gitaar, een lekkere drumsolo en een rockende clean vocal, maar ook met en een zalige clip. En niemand minder dan Mick Mars, de gitarist van Motörhead, en playboybunny Jessa Hunton spelen mee in deze all american clip!

A couple of weeks ago I discovered an a-ma-zing rock song, completely my style: Boss's Daughter from Pop Evil. I immediately fell in love with it! A lot of guitar, a nice drum solo and a rocking clean vocal caught my attention, but also a great clip. And none other than Mick Mars, Motörhead's guitarist, and playboybunny Jessa Hunton are in this all american clip!



She's hell on heels and she turns my wheels.
With her devil smile and her angel eyes, she got me all hypnotized ~

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!