31 January 2014

The Love Link Collection by Ti Sento Milano

Vandaag is het de laatste dag van de maand januari. Over exact twee weken is het Valentijsdag: dé dag van de liefde! Op 14 februari tonen we hoe graag we onze geliefde(n) zien. Ik ga graag gewoon een dagje quality time met mijn vriend doen, maar stiekem hoop ik natuurlijk ook dat hij mij een leuk cadeautje geeft en ik ben zeker dat de meeste vrouwen hopen op een cadeautje! En misschien wel eentje van Ti Sento Milano? Ti Sento Milano brengt namelijk speciaal voor Valentijn The Love Link Collection op de markt, een prachtige lijn waarvan alle juwelen bestaan uit twee cirkels die met elkaar verbonden zijn. Het echte symbool van liefde

Today is the very last day of january. Over exactly two weeks it is Valentine's Day: thé day of love! On february the fourteenth we show how much we love our beloved one(s). I just like to have some quality time with my boyfriend, but I do hope he's going to buy me a lovely gift and I'm sure that all women secretly hope for a present! And perhaps one from Ti Sento Milano? This brand namely comes with a beautiful line called The Love Link Collection. All of the jewels are two circles who are connected with eachother. The true sign of love.


De prijzen voor deze lijn starten vanaf €63, waardoor de juwelen niet goedkoop zijn, maar waardoor ze ook niet volledig onbetaalbaar zijn. Duur genoeg om exclusief te blijven, maar goedkoop genoeg om ook de gewone mens eens te kunnen verwennen of laten verwennen. Want af en toe verdienen we allemaal wel een cadeautje van onze geliefde(n), toch?! Eén ding is zeker: als ik iets van deze lijn zou krijgen, zou ik superblij zijn!

The prices for these jewels start by €63, which makes them not very cheap, but not too expensive either. Expensive enough to be exlusive and cheap enough for all of us to get spoiled. Because we all deserve a (little) present from our beloved one(s) from time to time, don't we?! 
One thing's sure: if I'd get anything from this line, I'd be a very happy girl!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!