17 January 2014

20 Thing We Should Say More Often by Kid President

Ik postte onlangs deze video van Kid President op mijn Facebookpagina, omdat ik hem al ontzettend vaak heb bekeken en hij me nooit gaat vervelen. Integendeel, hij blijft me ontroeren en inspireren! En niet alleen die video, maar al Kid President zijn video's hebben dit effect op mij! Eind vorig jaar uploadde hij een video '20 Things We Should Say More Often' en ook deze video maakte me weer helemaal vrolijk en inspireerde me om sommige zaken inderdaad wat vaker te zeggen, zoals 'dankjewel' en 'sorry' en 'je bent geweldig'. Wie hoort deze dingen nu niet graag?!

I recently posted this video from Kid President on my Facebook page, because I've watched this video like a million times and it just never gets boring. On the contrary, this video keeps on inspiring me! And not only this video, but all of Kid President his videos have that effect on me! At the end of last year Kid President uploaded a video '20 Things We Should Say More Often' and also this video made me very happy and inspired me to say some things more often indeed. Things like 'thank you' and 'sorry' and 'you're great'. And who doesn't love to hear these things?!



Ik raad iedereen aan dit filmpje eens te bekijken. Geloof me, het is die drie en een halve minuut van je tijd echt waard! Het filmpje is schattig, grappig en bevat zoveel waarheden dat het ook nog eens erg inspirerend is. Ik ben helemaal weg van Kid President en zijn video's! Jij ook? Deel deze video dan met iedereen en wees een inspiratiebron voor anderen!

I recommend this video to everyone! Trust me, it is definitely worth these three and a half minute of your time! This little movie is cute, funny and it contains so many truths that it also becomes inspiring! I really like Kid President and his video's! You yoo? Then share this video's with others and be a source of inspiration for others!


Hello person I've never met before! Here's a high-five!

No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!